Äntligen julstämning!

Äntligen har jag fått känna av julstämningen! Idag hade jag körteoriprovet, attans vad bra det gick, 63 av 65! Men jag har ju fortfarande uppkörningen kvar vilket jag tycker är mest läskigt. Jag har i alla fall vart en solstråle idag och gått runt på stan och köpt världens bästa julklappar;) Jag tycker det är så himla roligt, fast bara om det blir bra grejer såklart.

Snart kommer min kära vän över på en fika, hon ska låna skor också eftersom dom har sin sista julbal nu, vilket jag är jätte avundsjuk på! Men, men, man kan ju inte få allt här i livet haha!







Ikväll måste jag även färga hår och ögonbryn! Håret blir mörkt på vintern men inte ögonbrynen. Kan det inte vara tvärtom?

Kommentarer
Postat av: Lilie Biskopsdotter

GRATTIS ! :) Vad härligt att du klarade teorin! ;) Hoppas att det går lika bra på uppkörningen!



Kramar

2010-12-21 @ 22:56:30
URL: http://liliebiskopsdotter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0