Bo Kaspers!

Godkväll allesammans! Nu har jag äntligen tid till att blogga lite, har vart så himla seg idag så har nästan bara legat å läst tills nu. Det blev en galen kväll igår, men nu har jag återhämtat mig! Vi hade avskedsfest för vår chef som nu ska byta jobb.

Idag har jag i alla fall pluggat lite, ätit god middag hos min syster och sen gick vi på Bo Kaspers! Å det var så bra, när jag ser så pass duktiga människor vill jag inget annat än att spela musik. Jag var också så faschinerad över att Bo var så söt, han sprang runt och hälsade på folk i publiken och verkade uppskatta alla som kom och kolla.

Men nu ska jag plugga lite:) Puss å kram
Avskedsfesten

Bo Sundström

Godnatt/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0