Datorn lever

Hej å hå och god fortsättning! Nu är min dator tillbaka så nu ska jag blogga! Hoppas alla har haft en underbar jul, för det har jag. På något vis är jag stressad trots att det är lov, under jul så måste vi åka runt i hela Sverige. Men nu är jag hemma och försöker styra upp livet lite. Jag fick så extremt fina julklappar i jul och jag skäms lite haha! Bland annat skidor, hudvårdsprodukter, kläder, väskor m.m. Jag ska visa upp det i bloggen snart, måste bara samla ihop alla först:D Här kommer lite bilder!
Ses i dimman

Kommentarer
Postat av: Anna greta

men gueed vilken SNYGG kille du poserar brädvid, han var typ det snyggaste jag nånsin sehett!

2010-12-30 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0