Möte

Möte, möte, möte:) Min dag började med att jag hade försovit mig, som tur är hinner jag till tåget och i tid till mötet haha! När jag kom fram fick jag en jättegod kaffe, som alltid när man kommer dit! Det var jättekul att träffa alla tjejerna igen och vi hade ett lyckat möte fast det lite mindre bra nyheterna.

Sen var det bara att springa iväg till skolan och ha en lektion och sedan lämna in projektarbetet. Det är så otroligt skönt att vara klar med det nu! Nu kan jag verkligen njuta av min fredag då jag ska på både konsert och middag!
Jag med min fina nya kavaj från HM
Snygga Ida Warg kolla även in hennes blogg Idawargs.se
Haha kanske inte världens vackraste bild! Men mysig
Såhär ser jag ut ikväll! Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0