Re:Jewelry R

Godkväll! Hoppas alla har haft en jätte bra tisdag:) Jag har kanske inte vart så produktiv men jag var alldeles nyss ute och körde. Jag hann i alla fall med en jätte mysig fika, med min vän Brita. Vi hade inte träffas på jätte länge så vi hade mycket att ta igen. Hon visade också sitt nya UF-företag. Det var så mycket snygga smycken och jag köpte två! Fast jag fick bara det ena eftersom det skulle göra en till i rätt storlek. Deras idé är att återvinna gamla smycken till nya, miljövänligt och snyggt! Det kan ju inte bli bättre:)

Så jag rekommenderar att ni går in och kollar deras facebook grupp. Tyvärr kommer det dröja lite innan smyckena kommer upp men var tålmodiga. Ni får en lite förhandsvisning av mig här i bloggen.

http://www.facebook.com/pages/Re-Jewelry-UF/129153770475771?v=wall









Dumma bilden ville inte vrida sig!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0