Tips

Halloj! Jag kom på att jag kan börja med olika tips här i bloggen! Ni får gärna skriva till mig om ni har några förslag på vad jag ska skriva om. Vi får se jag kanske inte har så mycket tips men kan ju alltid försöka! Här kommer dagens.




Den brun/beiga kappan. Jag personligen tycker att det är ett måste i garderoben! När jag letar efter en kappa så försöker jag hitta en så neutral som möjligt. En kappa med mycket former och sömmar kan lätt bidra till en "tantigare" struktur. Självklart inte i alla fallen. Färger är väldigt lätt kombinerad och sen så tycker jag att den passar lika bra till vardags som fest!


Här Kate Moss med den beiga kappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0