Hoppar av Hollywood Dolls

Nu är det klart! Jag hoppar av Hollywood Dolls! Självklart är musik min stora passion men det finns en gräns. Önskar dem alla lycka med reklamfilm, skivbolag m.m. Själv går jag min egen väg. Äntligen ska jag njuta av mitt sista halvår på Rytmus och utvecklas i den genren som passar mig men självklart testa på nytt! Kanske det var min sista chans som musiker men det måste kännas rätt! En fråga jag funderat länge över är vart gränsen egentligen går, jag blir så chockad över hur kändiskåta alla är i denna värld. Det finns liksom inget hinder, alla bryr sig bara om sig själv och vad andra människor anser om dem. Visst, jag gör det också till en viss grad men vänner och kärlek betyder mest. Jag vill lyckas på ett ärligt och bra sätt! Där jag kan vara stolt över mig själv.

Ha det bäst:D Nu sticker jag på träning<3



Kommentarer
Postat av: Lilie Biskopsdotter

Jag håller med till 100 %

Jag är säkert på att du kommer lyckas med vad du än bestämmer dig för att göra!

Du är begåvad på så många sätt!



btw, JÄTTEFINT halsband!



Kramar

2011-01-30 @ 15:28:11
URL: http://liliebiskopsdotter.com
Postat av: Berg

Såklart du kommer lyckas ändå! Hur bra hade det känts om du inte lyckades på det sättet du ville? Behåll dina värderingar och din fina jordnära personlighet, det tjänar du på! Kram:)

2011-01-30 @ 18:08:35
Postat av: seven7

Så länge syftet är det rätta och man gör något som man verkligen brinner för kommer det alltid att fungera,så fortsätt med musiken!!

2011-01-31 @ 17:21:14
Postat av: mdnmddvv

vore jättekul om man kunde få ett smakprov på hur det låter när du sjunger solo, nu när du inte är med i hollywood dolls ;)

2011-01-31 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0