Träning

Hello!! Efter en lång och händelserik dag fick jag rensa huvudet på tankar med ett hårt träningspass! Går just nu på friskis i både Nacka och i Västerås! Fast igår var jag med Adam.L på gymmet member 24 och fick lite "PT"-träning, vilket var as nice! I morse kunde jag inte gå upp ur sängen utan fick kravla haha. Nu tränar jag cirka 5 ggr i veckan och längtar bara tills nästa pass det är så roligt. Visste ni föresten att man måste göra en sak 30 gånger innan man t.ex. får in en ny vana eller avsluta en dålig. Testa det om ni kanske vill börja träna eller sluta äta godis mm.

Hoppas bara att jag kommer tycka det är lika roligt jämt:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken foundation och vad heter färgen på den du använder ? Du ser ut att ha en sjukt fin hud :)

2011-01-31 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0